Je možný osobní odběr?   
Bohužel možný není, zboží se pouze zasílá spediční službou, nebo je možné si jej po zaplacení vyzvednout na výdejních místech přepravní služby,
fakturační adresa-zde není kamenná prodejna, sklad ani žádná forma podpory prodeje
 

(specializujeme se jen na zásilkový prodej)  

Mohu si určit den dodání?   
Samozřejmě, stačí když do poznámky v objednávce napíšete datum dodání zboží, my jej odešleme tak, aby v uvedený datum zboží bylo u Vás.
Čas dodání určovat nelze, řidič volá 1-2 hodiny před dodáním.
 


Proč je záruční list nepotvrzen?  
Záruční listy ke zboží nevyplňujeme ani nepotvrzujeme při expedici, ze zákona má zákazník 14 dní od dodání zboží na odstoupení od smlouvy a i proto, že jsou uzavřeny v originálních obalech. U běžného zboží k možné reklamaci stačí dle českého práva pouze potvrzený nákupní doklad. Záruční list slouží pouze jako příloha.
V okamžiku, kdy budete chtít záruční list potvrdit, zašlete nám jej na naši adresu v sekci kontakt uvedný na našich stránkách www.vtpshop.cz.
My Vám jej samozřejmě potvrdíme a zašleme zpět.
 


Kdy mi bude dodáno zboží?  
Máme-li zboží skladem, a v případě objednání do 10.00 hodin je dodaní k zákazníkovi ihned druhý pracovní den. V případě, že zboží nemáme skladem, se doba dodání prodlužuje o dobu našeho naskladnění, což je u různého zboží různé. Chcete-li si být tedy jisti, zavolejte nám na infolinku Po-Pá 7.00-15.00 hodin. 

Co dělat, když nenajdu zboží, které hledám nebo jej nemáte v nabídce?  
V tomto případě nám zašlete poptávku na náš kontaktní mail info@vtpshop.cz. 

Je zboží, které dodávate, skutečně 1.jakosti a se zárukou přímo od výrobce?   
Zboží je vždy první jakosti. Výrobky jsou určeny pro český trh, kompletní včetně záručních listů přímo od výrobce.
Na výrobky poskytujeme záruku stejnou, jakou poskytuje výrobce či dovozce dle platných zákonů ČR.
 


Kdy mi bude odesláno zboží, při platbě bankovním převodem?  
Zboží bude odesláno v den, kdy bude Vaše platba přijata na náš účet, následující den doručení zboží.
Informování budete prostřednictvím emailu - potvrzení vyexpedování zboží.
 


Jak řešit reklamaci?  
Postup pro reklamaci najdete v oddělení Obchodní podmínky uvedené na našich stránkách http://www.vtpshop.cz/reklamace/ 

Jak postupovat když jsem si objednal nesprávné zboží?  
Postup pro vrácení zboží-odstoupení od kupní smlouvy naleznete v Obchodních podmínkách
http://www.vtpshop.cz/obchodni-podminky/ pro vrácení částky za zboží.
V případě výměny zboží za jiné, postupujte stejným způsobem jako při vrácení zboží-odstoupení od kupní smlouvy,
ke zboží pouze uveďte, že žádáte výměnu za (jiný typ výrobku).
 
Přihlásit
Zapomněli jste heslo?
Zadejte Váš e-mail a přihlašovací údaje Vám budou zaslány na Vaši e-mailovou adresu zadanou při registraci.


Košík je prázdný

Poslední navštívené zboží
  • Doposud jste žádné zboží nenavštívili.
Rychlé vyhledávání
Měna
Reklamace

Pro bližší informace o postupu reklamace klikněte na odkaz: Reklamace

 
 
 
© VTP SHOP s.r.o.